Wednesday, August 12, 2009

Kelakar...ilmu punya pasal, rugi kalau tak kongsi


MLM banyak membentuk saya. Dari seorang yang tidak berani bawa kereta ke KL, dari seorang yang nak masuk no pin top up pun takut, dari seorang yang sukan bercakap yang bukan fakta, dari seorang yang ketar lutut kalau bercakap di depan ramai orang. Tank Q MLM.
Kelakar betul...hari ini sepatutnya ke Ampang untuk ambil rakaman perkheman, tapi berlaku masalah pada saat akhir proses editing. Sabar je lah!
Manusia yang aktif seperti aku ni, pantang kalau berjanji, seawal jam 9.00 pagi, tugasku memasak dan mengemas sudah selesai. Oleh kerana, appmt batal, aku putuskan untuk bersihkan bilik air. Sambil membasuh aku teringat bahawa sabun itu alkali. Bilik air yang bertlumut itu puncanya dari kotoran dan ada kuman. Orang guna alkali untuk buang kotoran. Macam ni lah tugasnya alkali dalam badan kita. Boleh ke kita bersihkan badan kita? Fikirkan.
Air dewasa ini sudah tercemar. Hati-hati dengan air yang anda minum. Mineral tak pa. kalau Reverse Osmosis,....fikirlah.... kalau air alkali...oder dengan saya, ada dalam bentuk jug, tak mahal, HP boleh beli, kenapa tidak sesuatu untuk ahli keluarga, tak sampai RM400. Hp. 0129699438. he he he....

No comments: