Saturday, August 15, 2009

Mari sama-sama KAYA

Jumaat, 14 Ogos yang lalu, dengan berbekalkan semangat kugagahi juga ke pusat jualan BioCera. Aku perlu bangkit. Perkataan pertama yang aku keluarkan selepas Mr. Sun dan aku memperkenalkan diri ialah: "please explain to me...how can me make money from Biocera water filter"

Sebenarnya aku agak marah dengan beberapa rakan yang begitu takut hampir denganku setelah tahu aku telah menyertai sebuah syarikat MLM. Jadi akan kubuktikan bahawa, jikan kita ikhlas dan bersungguh-sungguh untuk membuka peluang, pasti usaha kita dipermudahkan.

Dalam penerangan itu, aku mulai nampak bagaimana dengan hanya membeli satu sistem penapis air beralkali kita dapat menjana semula wang yang kita keluarkan sambil dalam masa yang sama dapat berniaga serta menambah dan berkongsi ilmu mengenai air dalam kesihatan.Sesiapa yang bimbang aku atau upline aku akan kaya, ini yang ingin ku katakan....APA KATA MARI KITA SAMA-SAMA KAYA!

Badan ini mungkin lemah, tapi tidak semangat ini. Jika nak kaya hubungi saya. Saya akan tunjuk cara.

No comments: