Thursday, February 4, 2010

Aku masih cuba menyela ke dasar perasaan setiap manusia. Sebaik-baik percubaan biarlah tika bibir tertutup rapat. aku akan cuba memahami setiap perasaan kalian. kesedihan kalian akan membuat aku juga bersedih. Mari kita rakamkan segala perasaan kerana perasaan yang lahir itu bukan buatan , ia adalah keindahan yang lahir dari punca dan sebab.. terkadang terzahir dalam bentuk perlakuan yang boleh dibaca. Ada kalanya, ia berbisik dalam fikiran. mencuba memahami orang lain, seolah-olah menjadikan aku orang lain. atau mungkin orang lain juga sedang membaca dan memahami aku.

Kepada kalian yang aku telah dan akan aku perhatikan, kalian adalah keindahan dalam hidupku. Walau ada kalanya keindahan itu, membuat hati ini pedih, terguris.. namun kalian tetap keindahan yang akan kuhidu dengan mata rasa.

Sekalung kemaafan aku untaikan menjadi kalung kenangan.Maaf juga kepada tumbuhan kerana kamu terpaksa aku manusiakan dalam usaha menarik keindahan itu menjadi lebih indah.


Kamalia.
7.59
sunway
5 feb 2010

No comments: